Gefährlicher Braunbär aus Zoo ausgebrochen: Panik und Chaos in Hamburg

31. Juli 2016 (0)

Bär in Hamburg

Bär in Hamburg

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quis, sem. Nulla consequat massa quis enim.

Donec pede justo, fringilla vel, aliquet nec, vulputate eget, arcu. In enim justo, rhoncus ut, imperdiet a, venenatis vitae, justo. Nullam dictum felis eu pede mollis pretium. Integer tincidunt. Cras dapibus. Vivamus elementum semper nisi. Aenean vulputate eleifend tellus.

Aenean leo ligula, porttitor eu, consequat vitae, eleifend ac, enim. Aliquam lorem ante, dapibus in, viverra quis, feugiat a, tellus. Phasellus viverra nulla ut metus varius laoreet. Quisque rutrum. Aenean imperdiet. Etiam ultricies nisi vel augue. Curabitur ullamcorper ultricies nisi.

Nam eget dui. Etiam rhoncus. Maecenas tempus, tellus eget condimentum rhoncus, sem quam semper libero, sit amet adipiscing sem neque sed ipsum. Nam quam nunc, blandit vel, luctus pulvinar, hendrerit id, lorem. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus. Donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus. Nullam quis ante. Etiam sit amet orci eget eros faucibus tincidunt. Duis leo. Sed fringilla mauris sit amet nibh. Donec sodales sagittis magna.


Entwarnung: dies ist nur ein Scherz

Dem Bären geht es gut. Jedenfalls war das im Jahre 2002 so, als ich dieses Prachtexemplar im Hamburger Zoo Hagenbeck fotografiert habe.

Nicht so gut ist folgendes:

Laut einer neuen Studie von Informatikern an der Columbia University und des French National Institute sind 59 Prozent der geteilten Links auf Social-Media(-Plattformen) nie wirklich angeklickt worden. Mit anderen Worten: die meisten Leute scheinen Nachrichten zu teilen, ohne sie jemals zu lesen.

According to a new study by computer scientists at Columbia University and the French National Institute, 59 percent of links shared on social media have never actually been clicked: In other words, most people appear to retweet news without ever reading it.

Quelle: 6 in 10 of you will share this link without reading it, a new, depressing study says

Foto: (c) Klaus Oppermann, 2002

Kommentieren

Facebook Twitter! Google+ Instagram Pinterest LinkedIn Xing